ANNONSERA

• • Netstyle lanserades 1 januari 2018 och är ett modernt onlinemagasin för kvinnor 30+.

• • Inspiration inom mode, skönhet, inredning, mat & dryck, karriär, resor och ja, det där andra vi kallar livet. Netstyle uppdateras flera gånger om dagen.

• • Självdistans och humor varvas med generösa tips och insiktsfull läsning. Konkreta shoppingtips, skräddarsydd stylinghjälp, underbara inredningsmiljöer, vackra dukningar och berättelser om kända och okända kvinnor som manar till eftertanke.

• • Vi skräddarsyr varenda samarbete tillsammans med kund för att få ett optimalt resultat. Kreativitet och flexibilitet är våra nyckelord.

• • Netstyle gör alla möjliga sorters annonssamarbeten: specialbyggda shoppingwidgets, sponsrade blogginlägg + instagraminlägg, filmer, event, guider och tävlingar är bara några av de exempel vi hittills gjort för våra samarbetspartners. Ingen idé är för stor eller liten för oss.

CASE

ELLOS: E-handelsgiganten Ellos gick in som exklusiv VIP-annonsör och köpte allt kommersiellt utrymme på Netstyle under det första halvåret. Netstyle tog fram en specialbyggd shoppingwidget åt Ellos där alla shoppingtips var handplockade av redaktionen. Widgeten placerades i samtliga blogginlägg samt redaktionella artiklar på sajten och läsarna kunde först få inspiration från själva inläggen ifråga och sedan direkt handla snarlika plagg och saker utan att behöva leta själva. Fashion and function i sin bästa form! Ellos fick även en fast placering med en shoppingwidget på Netstyles förstasida, där köptipsen byttes ut av redaktionen en gång per vecka för att kännas aktuella och säsongsanpassade.

ELFA DÉCOR: Charlotta Flinkenberg/Netstyle fick äran att vara en av få svenska aktörer som skulle marknadsföra Elfa Décors nya premiummodell för garderobslösningar och förvaring.

Klicka här för att se hur nativeartikeln på Netstyle blev.

Klicka här för att se hur det sponsrade blogginlägget om ordning och reda i garderoben blev.

Klicka här för att se hur det sponsrade blogginlägget om att planera en walk-in-closet blev.

AKADEMIKLINIKEN: Charlotta Flinkenberg/Netstyle har gjort ett flertal samarbeten genom åren tillsammans med den ansedda aktören Akademikliniken. Ett väldigt effektivt sätt att nå ut med ditt företags budskap är att använda dig av rörligt material, vilket vi bland annat gjort med Akademikliniken. Videoformatet är tacksamt ur flera olika aspekter eftersom det verkligen går att maxa storytelling-styrkan med rörlig information. Här kan vi addera personlighet som kompletterar lite tung information och tydliga grafer och känslomässiga uttryck förklarar exakt vad du och ditt företag önskar kommunicera. Vi tar hand om allt ifrån brief, synopsis, casting, styling, filmning, musikval, redigering/klippning samt textning av filmerna.

Klicka här för att se exempel på film som Netstyle gjort i samarbete med Akademikliniken gällande Dermapen-behandling.

Klicka här för att se exempel på sponsrat inlägg samt film angående coolsculpting.

INFLUENCERS/BLOGGARE NETSTYLE

Marit Dybeck, 35 år, inredningsstylist, bloggar om inredning, mode, träning, familj och resor. instagram: maritdybeck (16K följare).
Doreen Månsson, 43 år, programledare, producent och författare, bloggar om inredning, mode, träning, familj och resor. instagram: doreenmansson (19K följare).
Charlotta Flinkenberg, 48 år, mediaprofil, entreprenör och chefredaktör, bloggar om shopping/mode, karriär, skönhet, hälsa och inredning/trädgård. instagram: c8flinkenberg (9.010 följare).
Lisa Strannesten, 43 år, stylist och designer, bloggar om mode, restaurangliv, mat, resor och skönhet. instagram: lisastrannesten (6t följare).
Netstyle Man, lanserades sent 2018 som en fristående underkategori till netstyle.se och erbjuder daglig livsstilsinspiration för män.

Hör gärna av er så mailar vi en annonspresentation!

För kontakt gällande samarbeten på netstyle.se samt instagram: samarbeten@netstyle.se